dinsdag 9 februari 2010

Tasje!

Nu ik zelf ook een blog heb, kan ik eindelijk ook eens meedoen aan zo'n leuke Challenge.
Deze is van het scrapcards-challengeblog( zie het roze logo in de kantlijn)
Het onderwerp is natuurlijk Valentijn en liefde, de vorm is een tasje en de kleur is rood!
En dit is het geworden:

 Ik had leuke papiertjes van de Sint gekregen en nog niks mee gedaan.
Foto is van internet, papier van Basic Grey, kantje van de markt in Zuidlaren,letters ergens uit m'n voorraad.
Verder heb ik de cuttlebug gebruikt met enkele nestabilities en stempels van inkadinkado.

Zijkant:
Achterkant:
Leuk detail:
Ik weet al aan wie ik hem ga weggeven.......

1 opmerking:

  1. Wow Anette, ik vind 'm echt supermooi! Veel mooie details, zoals de sleutel en het hart, de stempels op de achterkant. De inhoud bevalt me ook wel;)
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen