dinsdag 2 maart 2010

Kleine bloemetjes.....

Wat met grote bloemetjes kan, kan ook met kleine bloemetjes. Ziet u ook door de bloemetjes het bos niet meer?

Voor de kleine bloemetjes heb ik het gele ponsje gebruikt (geleend van één van mijn scrapvriendinnen, hierover later meer!).
Vier bloemetjes zijn wel genoeg. Voor meer uitleg: kijk op het filmpje dat al ergens op mijn blog staat. Morgen ga ik ook nog proberen of ik ze nog kleiner kan maken (oranje ponsje).
Close-up:

Voordat ik deze in elkaar geplakt heb, heb ik ze gekleurd met 2 kleurtjes distressinkt en bespoten met parelmoer glimmermist. De glimmermist laat je dan even ïntrekken zodat de distressinkt naar de buitenkant van de bloemblaadjes gaat lopen. Dep de blaadjes droog met een stukje keukenrol en plak daarna het hele boeltje in elkaar. Lekker priegelig...

1 opmerking:

  1. bedankt voor de tip. Heb gelijk het filmpje bekeken.

    gr sanne

    PS ben gelijk volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen