donderdag 11 maart 2010

Ontstressen

Na al het distressen is het nu ongeveer tijd om te ontstressen. Op het scrapcardschallenge blog stond een leuke uitdaging die ik nog wilde maken. Ik had immers van die leuke papiertjes gewonnen. En omdat ik vandaag mooie krokusjes heb gekocht, was ik toch al in de lentestemming. Dus dit is het geworden. Hij is maar heel klein, omdat hij van een nestability gemaakt is. Er zit toch een héél klein beetje distressinkt op, maar géén geglimmer of gepoets hoor (ha, ha). En het stempeltje is er één van Penny Black. De hartjes zaten gewoon op het scrappapier. Het zijn meteen de steuntjes van de kaart geworden, anders viel hij om....


Tja, de stempel is ingekleurd met potloden van mijn grootmoeder. Ze komen uit Venezuela en zijn zelf al behoorlijk vintage. Maar ze doen het prima met terpentine.

2 opmerkingen:

  1. superleuk gedaan Anette,
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een lieve Penny Black stempel en mooi ingekleurd met je vintage potloden hoor.
    Groetjes, Nora

    BeantwoordenVerwijderen