maandag 8 maart 2010

Voorbeeldboek

Een prima weekend gehad: de was gedaan en gekookt en gescrapt!
Mijn voorbeeldboek voor de demo in Groningen wordt steeds dikker. Ik wacht maar niet met publiceren tot hij helemáál af is, dan wordt het bericht te lang. Bovendien typ ik met vier vingers, dus dat moet je niet te lang achter elkaar doen. Eerst maar even een kiekje van een item dat binnen notime onmisbaar is geworden op mijn tafel. Nu ben ik tenminste niet steeds mijn schaar e.d. kwijt.
Ik heb de Stick en Spray er ook bij op gezet, want die gebruik ik om de screens van tattered angels  "sticky"te maken. Het boekje wordt lekker dik en rommelig. Wat hou ik toch van vintage...

Ik ben meestal niet zo van het ROZE, maar dit kleurtje zat er ook bij, dus......De libelle is dubbel gemaskerd: zie foto. Eerste laag sprayen met donker roze, dan taartrandje met pincet verwijderen, vervolgens sprayen met groen en dan de libelle verwijderen. Tot slot de witte libelle sprayen met licht roze.
Taartrandje niet weggooien (gooien we ooit wel eens iets weg?), maar gebruiken als bloem of kantrandje.
Toepasselijke tekst, want die linkse was eigenlijk mislukt. Mwoah, taardrandje erop en blommetjes en goedgekeurd voor boek.  Nu nog een beetje distressen in bruin/groen:

Ook hier zit een foutje........
Ik vind de stempels in combinatie met de screens supermooi. Ik ben begonnen met muziek papier scheuren en opplakken, vervolgens vlinderscreen met sticky insprayen en opplakken. Dan poetsen met old paper, brushed corduroy, vintage photo en black soot. In de screen poetsen met  peeled paint en dan weghalen.
Afstempelen met leuke swirls.
Zo dat was het weer. Nu ramen zemen en dan vanavond een paar pagina's met blauw denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten