donderdag 8 april 2010

Genoeg?!

Krijgen jullie al genoeg van al die labels? Ik nog niet hoor en ik heb zoveel stempels dat ik nog wel even door kan gaan. Gisteren kreeg ik bericht dat mijn bestelling van Stempelglede eraan zit te komen. Dan ga ik weer eens wat anders doen. En ik heb voor mijn verjaardag van mijn zusje deze snoes gekregen. Hij heet "Catnap" en is natuurlijk van Penny Black.
Maar eerst nog een beetje GRUNGE van Tim! De leeuw deed me denken aan koninginnedag, vandaar al dat oranje en het gouden kroontje op zijn kop. En ik wilde ook weer eens iets maken met nederlandse teksten, al ben ikzelf behoorlijk anglofiel aan het worden.
En deze twee labels gaan binnenkort op de post............
En last but not least: Yvonne je pakketje is eindelijk onderweg! Ik hoop dat het heel blijft in de postsorteermachine.

3 opmerkingen:

  1. Nee hoor, ik heb er nog niet genoeg van, want ze zijn om ter mooist. Die onderste 2 zijn helemaal in mijn favoriete kleuren, dat je zoiets moois kunt weggeven..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn ware kunstwerkjes Anette, pff je maakt me wel nieuwsgierig hoor. Heb ik wat leuks om naar uit te kijken als de post komt.
    Groetjes van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,
    zelf ben ik niet zo van de tags, misschien tijd te kort
    maar je penny black stempel is wel leuk zeg
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen