dinsdag 18 mei 2010

Blut!

Een verslaving kost veel geld.......Voordat ik naar de Veluwe vertrok, had ik vast een winkeltje gegoogled waar ze haakgaren verkopen. De wolwinkel in Apeldoorn. En aangezien er in Apeldoorn ook een geweldige scrapwinkel zat, dacht ik dat ik gebakken zat. Met al dat frisse weer was het dus wel even leuk om te gaan shoppen. Gelukkig was ik eerst naar de wolwinkel getogen, want daar raakte ik aan de praat met een leuke dame die mij vertelde dat mijn favo scrapwinkel er mee opgehouden was. Nou ja! Licht gedeprimeerd heb ik mijn gehele budget voor de maand mei toen maar uitgegeven in de wolwinkel:

I love Basic Grey! En ik heb er ook twee practische haaknaalden gekocht, met een verdikking in de greep.

Haakt zo lekker weg.
Van diezelfde dame kreeg ik wel de tip dat er een leuke scrapbookwinkel in Klarenbeek moest zijn. Aangezien dat niet te ver om was toch maar even kijken hè. Gesloten wegens vakantie!!!!Maar gelukkig wel open op de laatste zaterdag dat ik nog in de buurt zat. Dus toch maar even kijken. Kijken, kijken en toch nog wat kopen. Dus mijn budget voor juni is ook al op......
Ik hoop niet dat jullie nu allemaal zitten te kwijlen. Maar nu ik deze foto zie denk ik: waarom zit ik eigenlijk op zolder te bloggen? Hup naar beneden en aan de slag. Ik moet nog leuke voorbeeldkaarten voor het challengeblog maken, een verjaardagskaart voor mijn zoon (beetje stoer graag, mam), en o ja!! Ik ga volgende week een leuke DEMO geven op de markt van Zuidlaren. Je weet wel in de kraam waar ik ongeveer al mijn lintjes koop. Voor op de markt niet al te ingewikkeld: Met inkt, ponsjes en oudhollandse plaatjes.
Misschien tot ziens?

7 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige post heb je geschreven. Ik zag het echt al helemaal voor me... jij vol goede moed en al helemaal vol voorpret naar de winkels en dan is de betreffende winkel ermee opgehouden!
    Kan me voorstellen dat je jezelf toen weer moest opvrolijken en lekker aan de koop ging in de wolwinkel hoor. Mooie dingen heb je gekocht en die haaknaalden lijken me inderdaad wel prettig vasthouden. Veel plezier met je nieuwe spulletjes! groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal leuke spullen,lekker is dat he shoppen en het is o zo verslavend.
    Wanneer is de markt in Zuidlaren??
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha ha, ik herken je verhal.
    Wij waren afgelopen jaar in de Veluwe op vakantie.
    Ik hobbyzaken gegoogled en erop uit.
    1 winkel ging verhuizen en was nog niet klaar.
    De volgende was dicht vanwege de vakantie.
    Gelukkig toch nog een grote hobbywinkel gevonden en precies op tijd ,want die ging de dag erna dicht vanwege de vakantie, had ik toch nog wat kunnen scoren.

    Maar jij hebt nog genoeg moois kunnen scoren, ik ben benieuwd wat je daar voor moois mee gaat maken.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Annette,

    Ik heb inderdaad de etalage gezien bij pipoos, heel mooi uitgestald, ik herkende ze meteen!!

    Ik hoop je binnenkort weer te zien!!

    groetjes Myra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het erg gezelig dat je de winkel in klarenbeek kwam bezoeken.En veel plezier met al nieuwe aankopen kun je weer lekker aan de slag.

    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie spulletjes, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooooooooh wat een leuke dingetjes heb je gekocht zeg!! En dat papier is inderdaad om te kwijlen!
    Maar nu kun je er weer mooie dingen mee maken!

    dank je wel dat je mijn volger bent geworden!

    Groetjes,

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen