zondag 20 juni 2010

Met een knipoog naar Ingrid!

Na een beetje liftwerk op verscheidene blogs (o.a. hier en hier ) dit theedoosje gemaakt voor mijn schoonmoedertje.
Achteraf viel het me mee hoe weinig papier je er voor nodig hebt. Het basis doosje haal je namelijk met gemak uit één scrapvel. En voor de aankleding kun je allerlei restjes gebruiken. En mijn eerste kikkertje ingekleurd met distress en de waterbrush. Hoe simpel!


Vlindertje naar een idee van Peet .

En behalve thee natuurlijk ook chocola in het doosje stoppen hoor!
En omdat ik eindelijk weer eens een stempel van Éline heb gebruikt, laat ik dit doosje ook meedoen aan het Marianne Design Challenge Blog.

7 opmerkingen:

  1. Bedankt Anette om dit met ons te delen, je hebt er een beauty van gemaakt! Er zijn al heel wat theedoosjes op verschillende blogs voorbij gevlogen en ik wou dit ook al eens proberen. Het gaat er dus nog van komen ;o)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, stempelen op dessinpapier. De kikker is mooi geworden! Heel leuk en mooi doosje, een prachtig cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat heb je de kikker prachtig ingekleurd. Ik was er gisteren ook mee bezig en ik vond het nog best tegenvallen met distress inkt!
    En dan die vlinder, zo apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi theedoosje, dit modelletje ga ik ook eens uitproberen.
    Prachtige vlinder, ik ha d het gezien op Peet haar blog.
    En je kikker schitterend ingekleurd.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk Anette! Je brengt me op een idee want vlgs mij heb ik dat dessinpapier nog ergens liggen :) Het is wel héél verleidelijk om dit doosje ook eens te gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superdoosje. Heel erg mooi met de kikker en de vlinder. De kleuren van het doosje zijn ook zo mooi.

    Bedankt voor het meedoen met de Marianne Design Challenge

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen