maandag 28 juni 2010

Toe aan vakantie.

Kon ik maar vast net als "cat" in m'n ligstoel ergens onder een boom gaan liggen. Desnoods lekker weg in eigen land en in ieder geval ergens in de schaduw!!!  Als het zo warm word ben ik niet echt meer op m'n gemak.
Langzaamaan komen we zo wel in de vakantie stemming en ik vind poes in strandstoel daar goed bij passen. Het kaartje is voor mijn nicht die ook al weer twaalf word en ín de vakantie jarig is.
Voor de gebruikte technieken kun je bij eerdere berichten kijken. Ik heb de lucht nu met weathered wood gepoetst, omdat die kleur ook in het basic gray papier zit. 
Voor de sketch kun je bij het blog van Hobbystempels.nl kijken, daar staan heel veel leuke sketches op. En deze keer hebben ze er een challenge aan verbonden omdat ze de grens van 50.000 bezoekers gepasseerd zijn.

9 opmerkingen:

  1. Wat een super kaartje, die kleuren enn die kat is geweldig
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart en anette ik ben het helemaal met je eens, met deze temperaturen ben ik meer binnen dan buiten, voor mij is het nu echt veel te warm.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Anette, ik ben zelf ook een kaart aan het maken voor hobbystempels maar deze vind ik wel heel erg supermooi. Daar kan ik niet aan tippen hoor. Wat is je afdrukje mooi geworden maar ook leuk met die letters. Kortom het is gewoon weer een supermooie kaart. Ik mag je blog graag bezoeken want ik vind dat je echt mooie dingen maakt.
    GRoet van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super geslaagd!!! Nou, die prijs heb je vast al in de pocket hoor,haha. Ik vind je stempelafdruk prachtig gekleurd en dan ook nog eens die mooie lucht erachter gemaakt. De layout is ook prachtig, je nichtje zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anette,

    Wat een geweldige stempel!!!! Prachtige kaart.
    En ja het is mij ook veel te warm, ik vind de zomer heerlijk maar dan met temperaturen niet hoger dan 25 gr.

    Fijne dag!
    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Anette

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fantastisch mooie kaart, je vlinder vind ik helemaal te gek.
    Je stempel trouwens ook, ik heb er ook zin in hoor, de vakantie, ben aan het aftellen.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi! En die stempel vind ik superleuk.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen