dinsdag 8 juni 2010

Voor Greet en Ber!

Ze zijn vandaag 48 jaar getrouwd! Van harte en op naar de vijftig!!!! Natuurlijk wel een kaartje gefreubeld voor mijn (scrap)vriendin en haar hubbie. Het papier is van Basic Grey (Perhaps) en de hartstempel van Stempelglede. (zo mooi.....) Van dit stempelmerk zijn de teksten alleen nog maar in het Noors en dan krijg je dus: Til Brudeparet. Ook best leuk, maar ik hoop dat ze binnenkort ook engelse teksten gaat doen. Ondertussen gebruik ik gewoon een mooie van Marianne. Gestempeld en gepoetst met victorian velvet.

"Vroeger" prikte ik die gaatjes allemaal keurig langs mijn geodriehoek, maar tegenwoordig gewoon uit de losse hand. Het hoeft ook niet zó precies bij dit soort kaartjes.;o)  De stiksteekjes zijn geborduurd met DMC.

5 opmerkingen:

  1. Wauw he, wat ongelooflijk mooi, ik zit weer te genieten.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anette,

    Wat een mooie kaart!

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden Anette. Je hebt een prima vaste hand om gelijkmatig gaatjes te prikken. Ik durf tegenwoordig mijn naaimachine voor stiklijntjes te gebruiken, werkt ook leuk hoor.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowie, prachtig he, ik wou dat ik dit kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Anette, prachtig hart, leuk met de steekjes en de distress randjes!

    BeantwoordenVerwijderen