dinsdag 6 juli 2010

Kerstkaart?????

Nee, eigenlijk niet.......maar ik kon het toch niet laten om deze alvast in te kleuren. Ik moest immers even uitproberen of onze printer wel "watervast" print. Deze digi is afgedrukt op aquarelpapier van Bruynzeel en kun je prima inkleuren met distressinkt en de waterbrush. Bij het afdrukje dat ik op gewoon tekenpapier had afgedrukt(200 gr.) ging de printerinkt wel bloeden. Er schijnt ook speciaal printerpapier te zijn dat goed werkt met de copics, maar dat is voor de distressinkt niet nodig. Gelukkig maar, nu kan ik meteen aan de slag zonder eerst weer op jacht te moeten!
Ach en ik vind ze toch leuk!!!!!
En fietsen vind ik ook leuk, maar doe ik veel te weinig. Mijn hubbie heeft me overgehaald om s'avonds met hem te fietsen. Een rondje Taarlo: langs de ooievaars. Heerlijk en tenminste niet meer zo heet.
Ze gingen al slapen.;o)
En we moesten op het laatst nog doortrappen, want mijn licht deed het niet....
Oeps bijna vergeten: Sandra en haar buurvrouw hebben ook hun vlinder afgemaakt en dat kun je zien HIER.  Héél mooi geworden hoor dames en het was eigenlijk te gezellig.

2 opmerkingen:

  1. erg leuk kaartje, hihihi
    kan zo door gaan voor een kerstkaart.

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kerstkaart, en daar kan je immers niet vroeg genoeg mee beginnen ;-)
    Ook mooie foto's heb je gemaakt.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen