vrijdag 13 augustus 2010

Aftellen

Nog één weekje en dan naar de beurs in zwolle! Ik had ondertussen aardig gespaard, want de portomonnaie is altijd te snel leeg! Ik had ook al een lijstje met allerlei leuke dinkies die ik persé? nodig heb gemaakt.;o) En ik had mij ook voorgenomen om tussendoor niets te kopen.........niet gelukt dus. Want ik was even bij de Pipoos:
Dus dit kan ik vast van mijn lijstje schrappen.
En ik was al een tijdje op zoek naar iets dat beter plakt dan post-it papier, om mijn stempelafdrukjes te kunnen maskeren. En toen kwam ik via de blog van Nicole ineens bij Doe@ding terecht. En je gaat natuurlijk niet één dingetje bestellen toch?

Wat een leuke webwinkel en petje af: s'nachts besteld, volgende dag betaald en de dag daarop lag het al in de bus. dus deze dingetjes kan ik ook weer afstrepen. Vooral de stempel wilde ik graag hebben en ook de folders van t!m moesten er komen. die worden namelijk vast héél leuk met de faux-metal techniek. Ik vind het kant van marianne ook mooi. Niet te duur en leuke kantjes en de witte is precies hetzelfde.
Tja en op vrijdagmiddag  is het hier altijd markt. Daar haal ik mijn kaas en groenten en sokken en kantjes en knoopjes en.....
Nog niet helemaal blut, maar wel bijna.

1 opmerking: