maandag 2 augustus 2010

Inventaris/ Ruilen?

Eind augustus gaan we weer eens lekker naar de Knotsgekke Kaarten Dagen in Zwolle. Alvast ideëen opdoen voor de kerst. Er komen alweer zoveel nieuwe dingen uit, dus Greet en ik hebben eerst maar eens gekeken wat we ook alweer vorig jaar allemaal hebben gekocht en gebruikt. Gelukkig zitten er veel dingen tussen die we dit jaar ook weer kunnen gebruiken zonder al te veel in herhaling te vallen. Als we dan terug zijn van de beurs beginnen we meestal al aan de kerstkaarten. Maar met een tafel vol geinige stempels begon het nu ook al te kriebelen. Dan maar even een snelle label in elkaar geflanst. Gelukkig ik ben het nog niet verleerd, maar ik vind het toch een raar idee om al met kerst bezig te zijn. Greet, Berlinda en ik gebruiken altijd elkaars stempels en zo met z'n drietjes hebben we een aardige voorraad. Toch lijkt het me wel leuk om een soort ruilbeurs op te zetten. Dat kan van kerstafdrukjes zijn, maar ook van andere stempels. Wie doet er mee? Als er voldoende interesse is bedenken we natuurlijk wel een paar spelregels om het voor iedereen interessant te houden.

2 opmerkingen:

  1. Ik wil graag meedoen. Zeker omdat de stempel met de muizen en de slee al een tijdje op mijn verlanglijstje staan.

    Dus ik doe graag mee aan de Swap.

    gr sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee Anette, ik wil wel meedoen hoor.
    Leuk om weer berichten van jou te zien op het blog. Je bent altijd zo actief, dat bewonder ik.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen