zaterdag 11 september 2010

ATC-tjes

Vandaag lekker kunnen stoeien met het prachtige scrappapier van His Holziness. Het leuke van zijn paperblocks is dat er verschillende formaten inzitten van dezelfde print. Dus: scrapformaat, kaartformaat, ATCformaat etc.
Alles lekker extra vintage gemaakt. (hoeft niet persé, want dat is het al, maar anders is het te snel klaar) Dus distressinkt erover, cracklepaint erop, distresstool erlangs, nietjes en eyelets erin. Nu nog een leuke titel bedenken en iemand vinden die met me wil ruilen.......

8 opmerkingen:

  1. ze zin weer heel erg mooi. En nog bedangk voor het ruilen.

    Gr Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Super idee om met cracklepaint te werken geeft het net dat ietsje meer.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoy Annette,
    Ik zou heel graag zo een prachtige ATC van jou willen! Ik ben echter nog maar 2 weken aan de ATC-tjes en heb dus nog maar 2 series te ruilen. Ik weet ook niet of je de mijne leuk vindt, is een heel andere stijl... Kom je eens kijken a.u.b.? Ik vind die van jou heel arty!
    Fijne zondag!
    xxx
    C.
    http://scrap-talk.blogspot.com/2010/09/atcs.html

    http://scrap-talk.blogspot.com/2010/09/atcs-rosie.html

    Er is ééntje met een naam boven is al weg om te ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die cracklepaint! Het Tim Holtz papier is idd erg mooi... Succes met ruilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. They are cute Anette. Would you like to swap one ATC with me? Still I have not a free ATC-series to offer but I plan to make one within a dew days..
    I love the 3rd ATC _ 'C'. What would you say?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke ATC's zijn dit, mooi met het crackle paint!

    BeantwoordenVerwijderen