woensdag 5 januari 2011

Nieuwe inspiratie........22januari

De feestdagen zijn weer voorbij en de "saaie" wintermaanden liggen weer voor ons. Tijd dus voor nieuwe inspiratie! Hoe veel plezier ik ook altijd beleef aan het maken van kerstkaarten.....ik ben altijd wel blij als het weer achter de rug is.......In januari slaat dan meestal de verveling toe. Geen jarigen in het vooruitzicht om kaartjes voor te maken en zeker ook nog geen weer om lekker in de tuin bezig te zijn. En alleen maar TV kijken of lezen gaat ook zo vervelen. Gelukkig staan er op hobby gebied wel weer een aantal leuke dingen op stapel: In februari de Art Journey-dagen en het SNN-weekend (ja!... een heel weekend.) En we gaan weer demoëen...joepie! Op 22 januari is er weer de landelijke opendag bij alle Pipooswinkels. Wat we precies gaan doen...tja....van alles zou ik zeggen. Ik ben in ieder geval gister even in de winkel in Groningen geweest om wat spulletjes op te halen en aansluitend naar de IKEA voor wat bijpassend linnen. (In vier! leuke kleurtjes.) En mijn naaimachine is eindelijk weer eens afgestoft. Kunnen jullie al raden wat ik ga doen?


8 opmerkingen:

  1. Hoi Anette,
    dat ziet er al heel leuk uit !
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 22 januari, ik zal het in mijn agenda zetten. Als ik tijd heb kom ik langs. Ben benieuwd wat je gaat naaien, iets van Eline?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet eruit alsof er iets heel moois gaat ontstaan! Ben benieuwd..
    22 januari heb ik iets anders te doen; ik ben dan jarig! (hoera voor mij!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat er bij jou geen verveling toeslaat en daar heb ik hier ook geen last van.
    Dit ziet er al leuk uit.
    Gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er al leuk uit, veel plezier ermee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, Anette. Wat betekent SNN? Iets met senioren? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooooooie stofjes en knoopjes en al een leuke vogel! We kunnen hier nog wat verwachten dus, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen