zondag 8 mei 2011

And the winner is....

Hoera, het is zondag! Een weekje blogvakantie is leuk........je kunt al die karweitjes die anders blijven liggen eindelijk eens doen.......maar je krijgt toch afkick verschijnselen.
Mijn dochter heeft zojuist het winnende lootje getrokken:
Petra gefeliciteerd: jij hebt de tag gewonnen. Mail me je gegevens en hij komt naar je toe.

En wat doe je zoal als je niet zit te bloggen......tuinieren:

#@*!#$ totaal opgevroten Akelei

Tenminste als er nog iets van over is ....... Op mijn gemak een verjaardagskaartje maken tijdens het croppen bij Anneke.
Dit  papier van Basic Gray behoeft geen verdere franje.

3-D raketje met een vingerafdruk van Irene in de nog natte Glossy-accents.;o)
En een heerlijk dagje Slagharen:

Ik ben niet bang!

Dat ding ging toch hoog!
En voor je het weet is het weekje alweer om. En het is dan wel moederdag (ik ben heerlijk verwend vanmorgen), maar ik moet nog minstens 4 wassen draaien. Dus dat ga ik nu maar eens doen!
Fijne zondag allemaal1

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om je man en kinderen eens te zien en daar hebben wij vroeger ook dolle pret gehad, maar ik moet er nu niet meer aan denken!!!
    LEUK dat je even vermeldt dat ik mijn vingers niet thuis kon houden, maar ik wist dat het er aan zat te komen en maak er zelf ook nog even melding van en hoop dat dit me niet blijft achtervolgen!Je kaart is superr!!!
    In onze tuin is 1 en ander ook helemaal foetsie en de nieuwe buurman kwam melden dat de kikkers uit onze vijver bij hem door het huis springen LOL!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor een weekje blogvakantie maar wel een leuk kaartje gemaakt. inderdaad behoeft dit papier verder geen franje meer wnat het is zo al heel mooi. Gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtige geworden met het collectis item van Irene :lol) . Sorry Irene!
    Wat goed van je dat je niet bang was in dat ding ;lol)(geloof er helemaal niets van)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart en ook leuke foto's!
    En ik ben ook absoluut niet bang hoor in zo'n hoog ding ;-) (ahum).

    BeantwoordenVerwijderen