donderdag 26 mei 2011

DDCC #114: sketch

Het is alweer donderdag en tijd voor een nieuwe uitdaging op het DDCC-blog. Onze sponsor is deze keer Pattie van Patties Creations en de sketch is gemaakt door Dorcas.
Kelly is overigens op zoek naar een aantal nieuwe leden om ons DT te versterken. Heb je interesse kijk dan even op het blog voor details.
De vlinder is een Digi van Patty en als je wilt weten wat ik verder gebruikt heb voor deze kaart, klik dan even door naar Claudia's Scrapbookzolder-blog.
Hebben jullie de nieuwe site van Marianne Design al gezien??? Morgen hierover meer......

10 opmerkingen:

  1. hallo Anette,

    Prachtig zeg de gehele kleuren combinatie
    geeft een fantastische shabby uitstraling^_^

    groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, leuk het gebruik van die hinges?? (of hoe ze ook mogen heten), op deze manier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer helemaal super Anette!!!
    De site van MD heb ik idd al gezien -ook weer ontworpen door Eline, is er iets wat zij niet kan/doet?? - en op het challenge blog doe ik zelfs al mee dus nu ben ik heel benieuwd waarom jij er over begint...sta je er op met iets bijzonders??????????
    Ik wilde dit al om 4 uur plaatsen maar werd deze keer niet eens herkend bij Blogger, wat zijn die aan het klooien zeg!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Anette.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, mooi papier!! Ben heel benieuwd naar je Marianne nieuwtje?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt heel gaaf Anette! Zal binnenkort mijn "gelifte" versie eens ff op mijn blog zetten... ;) Dankjewel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje!!
    Die stempels zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How pretty Anette! Love the soft colors. We had the same idea with the butterfly! Sorry I did not come around last week. I was out of town and life was crazy! I actually made my card in the hotel room and posted it when I arrived at my parent's house.

    BeantwoordenVerwijderen