vrijdag 27 mei 2011

Designer for a day.

Via, via..........ik las op het blog van Eline, dat ze een nieuwe site voor Marianne had ontworpen.

Daar was ik een hele tijd niet op bezoek geweest (vroeger, voor het blogtijdperk, héél veel) en ik dacht: "kom laat ik weer eens een kijkje nemen".

Ik ben alle tabbladen langsgefietst en kwam alweer een aantal begerenswaardige nieuwe producten tegen.

Maar wat ik ook tegen kwam was het item: Designer for a Day.

Tja.....en wie niet waagt......dus ik stuurde Marianne een mailtje dat het mij erg leuk leek om daar aan mee te
doen.

Tot mijn grote verrassing kreeg ik diezelfde dag al een positief antwoord!!!! hoe leuk is dat?!

En de dag erna lag het volgende bij mij op de mat met de opdracht:"maak er iets leuks van, groetjes Marianne".

Kijk en met zulke leuke spulletjes is dat niet al te moeilijk.......ben er meteen mee aan de slag gegaan!

Kijk ook even op de vernieuwde site voor nog meer prachtige voorbeelden met dit leuke papierblok.
De muzieksleutel is een uitvergrootte scan van de stans, uitgeknipt uit desinpapier.


En als kersje op de taart mag ik ook nog deze leuke award op mijn blog zetten:

Ik wens jullie allemaal een fijn weekeind.......en met mijn hartelijke dank aan Marianne!
En omdat er toevallig op het Marianne Design Challenge Blog een challenge is met het thema tag......

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tag! Die G-sleutel vind ik een geweldige mal. Ik ga gauw kijken op de site om te zien welke producten er nog meer aan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je meteen al zo'n positief antwoord kreeg :-)
    En je tag is weer een beauty!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf zeg!
    Heel mooi.
    Jij ook een fijn weekend!

    Groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, inderdaad wie niet waagt die niet wint, prachtig materiaal heb je gekregen om deze supergave tag te kunnen maken, super.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg! Mooie stans en mooi papier!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Anette, dit is super gaaf en die muzieknootcreatable vind ik zo leuk he.
    De label ziet er natuurlijk prachtig uit en de sleuteljanger ook. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dit is gaaf Anette!! En wat leuk dat je Designer for a Day mag zijn!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie geworden en leuk hoor Designer for a Day. Leuke label en sleutelhanger. Helemaal te gek.

    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig, Anette. De muzieknoten zijn ook heel leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ik wist wel dat er iets aan zat te komen maar dit is wel helemaal super Anette, leuk voor je en leuk gedaan!!!

    Gezellig weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo wat een bofferd ben jij dan zeg.Wat een leuke geste van Marianne en wat een mooie tag heb je darvan gemaakt. Goed hoor.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal gaaf Anette!!!! Erg mooi label is het geworden....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauuuuw wat is dit schitterend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anette wel een hele leuke manier om een tag te maken.
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    ps wil je volgende keer je kaart linken i.p.v. je hele blog.
    Wij zouden ook graag zien dat je het challengeblog even vermeldt bij je creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou dat is een mooi marianne label geworden
    en dan nog een award top hoor

    mijn vriendin petra heeft ook meegedaan hieraan

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen