woensdag 4 mei 2011

Eerste workshop in samenwerking met de Scrapbookzolder!


Workshop labels maken!

Tijdens deze 3 uur durende workshop maak je 8 labels met Tim Holtz technieken. Je leert werken met distress inkt, embossingpoeder, masks, stempels en meer… Je bent verzekerd van een leerzame middag en je krijgt de beschrijvingen erbij zodat je alles thuis nog eens kunt nakijken en oefenen!

Hieronder een impressie van de workshop:





Zaterdag 21 mei en zaterdag 11 juni


13.30-16.30 uur.


De workshop wordt gegeven door Anette van den Berg en Claudia Herwig.


Locatie Assen of nabije omgeving (definitieve locatie volgt zsm).


De kosten voor deze workshop zijn € 19,95. Dit is inclusief alle materialen, koffie/thee en lekkers.


Het is raadzaam je eigen basismateriaal mee te nemen zoals snijmat, snijliniaal, schaartje, etc.


Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar info@scrapbookzolder.nl.



We hebben een beperkt aantal plaatsen dus vol=vol.


Kun je niet op genoemde dagen maar wil je deze workshop wel graag volgen, neem dan contact met Claudia op via info@scrapbookzolder.nl.

7 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit, jammer dat het niet ietsje dichterbij is,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt het hellemaal geweldig en geef mij op. mailtje is al de deur uit.
    Lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtig is dit!

    Liefs Ida
    PS ik zal er over nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat ziet dit er schitterend uit
    jammer dat het een beetje te ver weg is

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er goed uit,
    ik heb me al aangemeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Lijkt mij erg leuk, maar ik ben bang dat het mij niet lukt op deze data. Maar ik houd ze in mijn achterhoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owww wat zou ik graag een keer mee doen aan zo'n workshop met TH technieken! Jammer dat Assen niet even om de hoek is!

    BeantwoordenVerwijderen