maandag 16 mei 2011

Inspiratie

Binnenkort gaan Claudia en ik onze eerste workshop samen geven. Natuurlijk gaan we dan lekker labels "poetsen". Ik droom zelfs over labels en in blogland komen ook de leukste labels voorbij. Dit label is een liftje van Inge......en Inge raakte weer geïnspireerd door Paulien.......en zo gaat dat maar door....

Zo plak je de pareltjes mooi op hun plek. Ik gebruik Glossy accents als lijm.

Stempel van Viva Decor: Vintage lace
Wil je meer weten over dit label, of een workshopje boeken, kijk dan even op het Scrapbookzolder blog.

17 opmerkingen:

  1. Prachtig Anette en veel plezier met jullie eerste workshop. Met zoveel kennis in huis, gaat 't vast een succes worden! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw wat is dit schitterend en succes
    met je workshop

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Anette, veel plezier met de workshop.
    Dank voor je bezoekje op mijn blog.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simply beautiful. I love all the details you have used.
    Hugs
    Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, PRACHTIG!!!!!!!
    ik gebruik tegenwoordig ook glossyaccent voor het fijnere plakwerk, iedeaal ggen geknoei.
    Je vlinders zien er zo mooi teer uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw schitterend zeg, wat een mooie vlinders, zal ook eens glossyaccent aanschaffen, lijkt mij handig,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie mooooooooooooi, en wat een mooie stempel van kant. Geweldig om naar te kijken.
    Tot zaterdag.
    XXX Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Anette!! Ik hoop dat jullie veel belangstelling hebben voor de workshop en dat jet een gezellige en productieve dag wordt!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend wat een gave label.

    Hiihihhi je droomt over labels....................

    Groetjes hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat een mooi label en is dat echt kant of een stempel? Echt mooi!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel erg leuk uit.

    Groetjes
    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen
  12. /What a great connection of the dark colour, laces and delicate butterflys! I love it! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi label. Jammer dat ik zo ver weg woon. Anders had ik mij beslist aangemeld voor de workshop. Ik wens jullie veel plezier ermee.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben je volger geworden omdat je zulke mooie dingen maakt.

    BeantwoordenVerwijderen