dinsdag 20 september 2011

De tasjesdief........


Tijdens het bloghoppen een leuk tasje gespot bij Jolande. Anneke heeft uitgezocht hoe hij gemaakt moest worden, maar tikkeltje eigenwijs........ik heb er een paar stukkies afgesneden, want ik vond het veel te veel papier kosten. Mijn tasje valt dan ook niet open, maar zit aan de zijkanten vastgelijmd, wat het direct overbodig maakt om ook de binnenkant te moeten bescrappen. Het ontwerp is simpel en lijkt dan ook veel op de welbekende explosion box. Alleen zit er geen deksel op, maar een flapje aan de bovenkant. Dit projectje is het laatste voorbeeld wat ik voorlopig voor de markt heb gemaakt.Volgende week dinsdag is de eerste demomiddag op de markt in Winsum.

Met het nieuwe Elines winterhuis papier

Zelf bestempeld knoopje.



 



16 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf tasje, erg mooi gedaan.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig tasje zeg! Mooi gemaakt hoor.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!!! Ik vind hem geweldig! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zoals je dit gemaakt hebt en ik zou hetzelfde gedaan hebben met die flappen.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Serieus te schattig :D wat een goed idee :)
    echt heel mooi!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig Anette, heel mooi met dit papier en wat een mooie voorkant.

    groetjes joalnde.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk tasje geworden, heel mooi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig ik ga het ook even stelen haha!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een prachtig tasje zeg kwam via via op je blog terecht ga even neuzen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke mooi!
    Veel plezier in Winsum
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk, ik heb geen idee hoe het originele ontwerp eruit ziet. Deze is in ieder geval helemaal goed

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LEUK!!!! errug leuk!!! en beter goed gejat......
    succes op je markt.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er prachtig uit Anette,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi tasje annette

    ook het eline winterpapier erg mooi er bij

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi tasje, mooi met het Eline papier!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen