zondag 4 september 2011

Heaven....i'm in heaven......

15 opmerkingen:

  1. ja.. ja.. ja...... en wat was het leuk!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooooooooooo ik ben zo jaloers!!!!!!!! .....maar het is jullie gegunt hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gaaaaaaaaaaaaaaaaf, ik ga em vandaag ontmoeten :d
    was het leuk??? oh misschien een retorische vraag hihi ;)

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben helemaaaaaaaal niet jaloers :-(. Je hebt hem toch wel mee naar huis genomen hè? Of op z'n minst gekopieerd of gekloond of iets dergelijks.. ja toch...hoop ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooohh, heb je z'n handtekening gevraagd?
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zeg waar was hij in Nederland? Kon je daar voor inschrijven? Heb je veel nieuwe technieken geleerd? Dit is echt geweldig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg....en erg leuk voor je. Ik hoef je vast niet te vragen of het leuk was...haha!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, kwijl!
    Dat lijkt me zooo gaaf, ik ben heus niet jaloers..
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stiekemerd je hebt helemaal niets verteld!!!!!! WAAR heb je hem ontmoet???? Of je genoten hebt hoef ik natuurlijk helemaaaaaal niet te vragen...........kon hij je nog iets leren?????? Wil hij je nu wel een plaatsje geven in het Ranger-gedoe????
    Zo..heel veel vragen dus wel ff graag een mailtje terug Anettiness!!!!!!!!!!!!

    Liefs Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhhhhhh! Ik ben ZOOOO jaloers!!! Ik las op zijn blog dat hij in NL was, maar ja helaas is schiphol net te ver, anders was ik daar wel bij de gate gaan liggen met mijn vagabond,DAAR moet zijn handtekening natuurlijk op! Heb je het leuk gehad? Het antwoord weet ik waarschijnlijk al LOL! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dik verdiend! Je maakt zulke mooie dingen met zijn bedenksels! Is hij al met zijn tags begonnen?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O super annette tim holz ontmoet

    dat je in heaven bent is ook goed te zien

    maar je verdient het want je maakt van zijn producten prachtige dingen

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuk hoor en wat een ervaring.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen