zondag 25 september 2011

Niet moeilijk....

In blogland komen regelmatig leuke projectjes voorbij voor kleine kadootjes. Ideaal om b.v. geld in te stoppen of een kadobon aan vast te maken. Onlangs kwam ik hier en hier en hier dit leuke kaarsenbakje tegen en ik had gisteren een feestje.....dus.......
Vaak is het dan wel zo dat je de maat aan moet passen aan wat je er in stopt. Dat lijkt ingewikkeld, maar dat valt eigenlijk wel mee. ik heb een paar fotootjes gemaakt van het ontwerp (zoals ik dacht dat het goed was). Voor de stevigheid heb ik er extra zijflapjes aan getekend....die vouw je naar binnen en die werken dan meteen je plakrandjes weg.
Ik heb de nestability tot de pijltjes gestanst en geëmbost.


stansen

embossen

vouwen

versieren.......Met het mooie papier van Maja Design.

19 opmerkingen:

  1. Super, Anette, bedankt voor de duidelijke uitleg!!!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jouw uitvoering ziet er ook prachtig uit, het is zo leuk om te maken.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooimooimooi!
    Dat is er een om te onthouden
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Op het SNN forum dacht ik dat het een houten bakje was :o

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi bakje! Leuk dat je er je eigen draai aan geeft en de werkwijze dan ook nog met ons deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk doosjes zo zeg!! Ik ga hem zeker onthouden!
    Fijne dag en lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke workshop Annette !
    Heel erg bedankt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh, wat mooi. Deze ga ik onthouden. Heel erg bedankt.

    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een plaatje zeg en bedankt voor de uitleg

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Annette en bedankt voor de uitleg. Ik ga dit vast een keer proberen. Vind het een heel mooi kaarsendoosje

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg gaaf !!
    Ga ik zeker een keer proberen !
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goede tip, die extra flapjes. Hij is heel erg leuk geworden!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat leuk Anette!
    Prima uitleg ook.
    Wat zal de ontvanger er blij mee zijn.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O anette wat een super mooi doosje

    weer een leuk projectje om te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bijzonder leuk doosje en deze zal ik vast ook nog wel maken. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig geworden, bedankt voor de tutorial! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is wel heel leuk, wat zijn dan ongeveer de maten en afmetingen ongeveer

    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marijke de afmetingen hangen van de grootte van de kaarsjes af, maar het bakje hier is ongeveer 4 x 8 cm. En dan nog de opstaande rand.

      Verwijderen
  18. Het ziet er vaak zooooo moeilijk uit.. Maar soms.. is het dan zoo makkelijk! Heel erg leuk doosje! Leuk voor een klein cadeautje...!

    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen