woensdag 28 september 2011

Overmorgen al.....

Heerlijk nog twee nachtjes slapen en dan gaat de beurs van Hardenberg weer van start. En ik krijg het nog even druk op de valreep. Vandaag vielen de stempels van Timmie op de mat.........en vanavond moet ik dus nog even helemaal los! ( Nou ja moet.....;o))
Dus hoe het moodboard er in zo'n korte tijd komt uit te zien? En de make & take die we gaan geven??
Het zal wel nachtwerk worden, maar ik heb zoooo lang op mijn stempeltjes gewacht.......het borrelt van de ideeën.
nog maagdelijk wit.....

Hier gaan we in ieder geval mee spelen! Zijn ze niet mooi???????
Wie gaan er allemaal naar de beurs? En komen jullie dan even kijken wat ik er van gebakken heb?  Lief zijn hoor!

6 opmerkingen:

  1. Ik kom zaterdag naar Hardenberg met mijn dochter, moeder en zus. Gezellig lekker een dagje naar mn favoriete beurs! Ik kom zeker even langs om te zien wat je er van gemaakt hebt! Ben benieuwd!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annette,

    Ik ga zondag naar de beurs met m'n vriendin en kom zeker even bij je langs.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wij komen vrijdag naar de beurs en zal je zeker komen kijken wat jij er van gebakken hebt.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anette,

    Ohw, die stempels zijn leuk. Ik ben benieuwd naar je moodboard. Ik kom zondag even een kijkje nemen.

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stempels heb je binnen! Ik ga zaterdag met m'n zusje naar de beurs, we komen zeker even kijken hoor!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga zondag naar de beurs en kom zeker samen met mijn vriendin even kijken.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen