donderdag 29 september 2011

Puf, puf, hijg, hijg......

Maar het begint al ergens op te lijken.
Vanmiddag op de valreep nog lekker aan de knutsel geweest bij Anneke, en zowaar twee dingetjes kunnen afmaken.Irene en Yvonne waren er ook bij en het was weer heel gezellig dames!! Het is haast niet meer voor te stellen dat ik vroeger veel in m'n eentje zat te freubelen. Met behulp van de computer kun je toch zomaar leuke contacten opdoen.
Een kaarsendeussie in kerststijl.....er moet nog wel iets op zie ik nu.
Engeltjes á la t!m voor op het moodboard.

12 opmerkingen:

  1. Wat prachtig en wat gezellig zo samen gaan knutselen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anette, was inderdaad supergezellig vanmiddag. Zien elkaar zondag alweer. Ik kom denk ik wel even een make en take bij je doen, als de andere meiden er ook zin in hebben haha. Enne... Leuk deussie!

    Groetjes en tot zondag, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi deuske (op z'n gronings) heb je gemaakt!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk dwaske(fries, maar geschreven zoals je het uitspreekt)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer prachtige creaties gemaakt Anette!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anette, ik vind het keersendeussie (op z'n drents)echt heel mooi.
    Ik ga het ook eens proberen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi annette

    en ja samen freubeln is zeker erg leuk

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide creaties vind ik erg leuk. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat mooi!
    Ook de engeltjes zijn schitterend!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhh, KWIJL die engelen .......
    Wanneer mag ik weer komen knutselen ?
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen