vrijdag 23 september 2011

Vrijkaartje gaat naar......

Het vrijkaartje voor de beurs is gewonnen door.............Henriët!!!! Van harte gefeliciteerd!
Henriët mail je me even je adres, dan komt het kaartje zo spoedig mogelijk je kant op. Mocht je toch niet kunnen, laat het me dan even weten, dan trek ik een nieuwe winnaar. Kom je De Scrapbookzolder begroeten op de beurs? We gaan een leuke make & take geven met Tim Holtz technieken.

De andere winnaars zijn ook bekend: Kijk op het Scrapbookzolderblog en bij de andere DT-leden: Anneke Kiewiet & Anneke Klaas.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anette, Jammer dat je er afgelopen zaterdag niet bij was maar ik zag het filmpje en het is vast een heel gezellige dag geweest daar bij Creabest. Hopelijk zie ik je een volgende keer weer, groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie!! Ik heb gewonnen!! Dat wordt zondag dus een heerlijk dagje Hardenberg.
    Iedereen dit dit mogelijk heeft gemakkt: BEDANKT!!!

    Groetjes van Henriët Bulthuis

    BeantwoordenVerwijderen