donderdag 1 september 2011

Vrijkaartje!?

Na de roes van de beurs in Zwolle is het al weer bijna tijd voor het volgende grote evenement. Toch wel één van mijn favorite beurzen: Hardenberg. En ik mag namens de Scrapbookzolder weer een vrijkaartje verloten!!!!! Het enige dat je hoeft te doen is hier een berichtje achter te laten dat je een kaartje wilt winnen.
Wil je meer kans maken om een kaartje te winnen, ga dan ook even bij de andere dames van het DT kijken en de Scrapbookzolder zelf verloot maar liefst twee toegangskaarten. Komen jullie ook gezellig naar Hardenberg? We gaan een leuke Kerst Make & Take verzorgen.
Op 23 september verloten we de kaarten.

O,ja en de buurman en buurvrouw vierden gisteren hun beider verjaardag. buurman wilde graag een financiële bijdrage voor een nieuwe videocamera.......en dat inspireerde me tot dit:

Met het geweldige papier van Graphic 45 en een leuke mini filmstrip stans van Die- namics.

Met een pocket voor cash!

22 opmerkingen:

  1. Goedenmorgen.

    Graag doe ik mee voor een vrijkaartje voor de beurs van Hardenberg.
    Ga ik samen met mijn dochter een fijn dagje uit....heerlijk.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor het vrijkaartje doe ik niet mee, maar wil wel even laten weten dat je kaart superrr is!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Anette. Tot vanmiddag. Doe niet mee voor het vrijkaartje :lol))
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje weer Anette. Ik ben altijd zo jaloers op jou hoeveelheid stempels.

    En natuurlijk hoop ik ook op een vrijkaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij was ik al volger, maar blijkbaar is er ooit eens iets niet goed gegaan bij het blog schonen (en blogger was een tijdje terug supervervelend). Dus maar opnieuw aangemeld vanuit het noorden, ha ha!
    Ik maak graag kans op een kaartje voor Hardenberg, iets dichter in de buurt voor ons, ik ga samen met m'n vriendin.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anette,
    Had graag weer een workshop bij je gevolgd want ik vond het erg leuk en gezellig! Helaas ben ik dan een weekend weg dus het gaat niet door!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O jee vergeet ik helemaal te zeggen dat je een super kaart gemaakt hebt!
    Nu de groetjes Hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat heb je een mooie kaart gemaakt!
    Superdepuper!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, wat gaaf weer Anette, schitterende details, weer super gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het valt me op dat je ineens hele andere kleuren hebt gebruikt als dat ik gewend ben van je! Wel mooi geworden... en 'tuurljk wil ik wel een vrijkaartje...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Anette! Echt heel erg mooi... En ik doe natuurlijk graag mee voor een vijrkaartje...kan ik nog wat bij je komen spieken en leren:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kaart Anette! Waar haal jij al je inspiratie toch vandaan..
    En natuurlijk doe ik graag mee voor een vrijkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh, Anette, ik doe graag mee met de verloting voor een vrijkaartje !! lijkt me leuk om daar eens heen te gaan, ik ben er nog nooit geweest.
    Mooie kaart heb je trouwens gemaakt,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke candy! Daar doe ik graag aan mee...hou ik eventueel een klein beetje meer budget over om iets extra's te kopen zodat ik dat weer op mijn creaties kan laten zien...
    Ik ben volger geworden en de candy staat op mijn blog...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anette wat weer een mooie kaart!
    Ik doe graag mee voor het vrijkaartje.
    Hardenberg is ook mijn favoriete beurs.
    En lekker dichtbij.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Anette en daar zal je buurman zeker heel blij mee zijn. Geweldig leuk.
    Ook wil ik graag meedoen met het winnen van je vrijkaartje voor Hardenberg. Ik ben al druk aan het sparen. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat weer en prachtig mannekaart anette

    dat zal je buurman zeker mooi vinden

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik maak graag kans op een vrijkaartje voor de beurs in Hardenberg. (maar dat wist je stiekem al doordat we gisteren al even gekletst hadden. Leuk dat we nu weer op dezelfde plek werken!)Je blog staat bij mijn favorieten. Binnenkort gaat mijn oudste zoon mij ook wegwijs maken in blogland....

    Groetjes van Henriët Bulthuis

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooimannenkaaetje heb je gemaakt .

    ik zou graag een vrijkaartje willen winnen .
    ben er nog nooit geweest
    gr marian49

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo,
    Ik zou graag kans maken op het kaartje voor de beurs in Hardenberg, dan kan ik lekker samen met mijn moeder gaan.Nou rest mij niets anders dan gewoon rustig af te wachten of het kaartje in mijn brievenbus valt.
    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Anette,

    Graag zou ik kans maken op een kaartje voor de beurs in Hardenberg. Lekker in de buurt en inderdaad gezellig! Heerlijk een dagje uit met m'n zus.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave kaart zeg!
    Ik ben van plan om naar de beurs in Hardenberg te gaan dus een vrijkaartje zou me heel erg goed uitkomen ;-)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen