vrijdag 21 oktober 2011

Veluwe

Even een weekje in retraîte op de Veluwe. Hele familie mee....spelletjes doen.....wandelen.......koken......foto's maken.....fietsen......freubelen........shoppen (Klarenbeek;o) en Apeldoorn)......en afzien! Wat was het koud!!! s'nachts. heerlijk geen TV, maar wel de multimedia mee voor de kids dan. Die kunnen tegenwoordig kennelijk niet meer zonder.
gelukkig hebben ze nog andere hobbies.....
En behalve een kratje met lekkere etenswaren.......had ik ook een kratje met freubelzooi meegenomen.
Eerst dinsdag nog even shoppen in Klarenbeek, aldaar kennis gemaakt met Ingrid in levende lijve en wat leuke spulletjes meegenomen. O.a. een gróót stuk dik karton, waar ik leuke kaften van wil maken, een stempeltje, een kadootje alvast voor mijn zus, clear embossingpoeder,grote klos koord.......en prachtige A4 vellen KURK.
En ik had ook Eline's nieuwe boek in mijn kratje gestopt.......en toen ging mijn zus los......nota bene geïnspireerd door de leuke lijstjes van Inge uit het boek.


ze heeft ook nog mijn bedeltjes "ingepikt".


sneeuwster van kurk.


sorry...gedraaid

Ze was ook niet meer te stoppen......ze heeft al haar restjes papier en vilt met mijn stansjes uitgestanst....tot ver na middernacht......tja, ze heeft zelf geen cuttlebug.....

Zelf heb ik lekker zitten stempelen nadat ik inspiratie op gedaan had bij Kath (thanks girl!) en nog wat van die theelicht doosjes gemaakt voor de beurs......maar die moeten jullie daar dan maar komen bekijken.
Wel lekker om weer terug te zijn.....opruimen, de was doen......email beantwoorden.......bloggen.....;o)

10 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk zo'n weekend!! Heerlijk gefrutseld ook zie ik. Leuk samen met je zus!!
    Groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk erop uit en het is zo'n mooie omgeving.
    mooie creaties van jou en je zus.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n weekje er tussenuit!!
    En dan terugkomen met veel nieuwe spulletjes, da's helemaal mooi!
    De foto's hierboven inspireren me om zelf ook weer aan de slag te gaan met kerstkaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk een weekje weggeweest zie ik! En wat een mooie kaarten heb ik voorbij zien komen...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie zo hebben genoten (vooral je niet te stuiten zus hahaha!!) en schitterende natuurfoto's en creaties!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke zus heb jij!! Heeft ze ook een eigen blog? Ik vind haar kaarten erg leuk, maar ben wel een beetje bevooroordeeld natuurlijk ;-)
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n weekend ertussenuit!
    Jullie zijn maar druk bezig geweest met freubelen.
    Ook een mooie foto van de natuur (korstmos? schimmel?) gemaakt!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er allemaal geweldig uit .Gr. Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende dennevoetszwam en je creaties zijn prachtig. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Annette! Ik kom even buurten :-) Gezellig dat jullie dinsdag in de winkel waren. Haha, Ingrid in levende lijve gezien... gekkerd! En ik was ook al volger bij jou zag ik net :-) wat is de blogwereld toch klein, lol.
    Je zus heeft mooie kaarten gemaakt in aardetinten, errug leuk. En jou gestempelde kerstkaart is ook super!
    Succes met wassen en opruimen nog even en een fijne week. Enne... wie weet tot volgend jaar in Klarenbeek! ;-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen