dinsdag 6 december 2011

Tag #4

Crackle is toch wel zo'n wonderbaarlijk product! Ik kan er erg blij van worden, maar heb wel altijd problemen met het krom trekken. Zelfs Grungeboard wordt erg krom. Mijn tag ligt nu dan ook weer onder een stapel telefoonboeken.;o)
Bij dit label heb ik de sneeuwman wit gelaten (Agnes en ik vonden hem mooi genoeg) en alleen de ijsster extra kleur gegeven.
De doorzichtige knoopjes heb ik gekleurd met alcohol inkt (pearl en aqua), het lint en verbandgaas met distress-inkt broken china en faded jeans. de sneeuwsterren langs de rand zijn uitgestanst uit verpakkingsplastic en opgeschuurd voor een "frosty"effect
O ja en ik had natuurlijk die sneeuwmanstans en die ster niet..........kwestie van kopiëren, uitvergroten, opplakken en uitsnijden/knippen. En mijn ster komt ook van de "on the edge snowflurries".


10 opmerkingen:

  1. Super mooi label Anette!!! Mooi, die ijsster

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooi en een heel mooi effect met crackle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gedaan Anette!! Haha, ik heb die sneeuwman ook niet, gelukkig had Google hem wel, kwestie van printen, overtrekken en knippen... Super ook die ijsster!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende label en de ster is natuurlijk wel heel erg mooi zo.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi! En inderdaad: daar had ik nog niet aan gedacht om hem op papier af te drukken... De techniek staat voor niets!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GAAF!! Vooral die ijsster springt er af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is MOOI1 Maar ik ben te lui om te knippen, dus heb ik er een snijbestand voor de Pazzles van gemaakt, Nu de tag nog maken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook helemaal opgedroogd en goed gecrackeld is de sneeuwman zo wit mooi ,hoor !

    BeantwoordenVerwijderen