dinsdag 3 januari 2012

Goed bezig!!

Het is alweer 3 januari.....toch wil ik jullie allemaal nog even een GELUKKIG NIEUWJAAR! toe wensen. En een ieder die mij een prachtig zelfgemaakt kaartje heeft toegezonden...mijn hartelijke dank daarvoor. Ze hangen bijna allemaal in mijn "kerstboom".
Ondertussen heb ik hier niet stilgezeten en mijn familie heeft geholpen om orde in de toenemende knutselchaos te scheppen. Eindelijk zijn mijn kasten gearriveerd!! En we moesten ze natuurlijk zelf in elkaar zetten. Daar heb ik gelukkig twee sterke mannen voor:


Zo was het dus voor de kerst......zie je al die ergerlijke dozen op de grond staan.


stoer hè. ;o)

En zo is het nu!!!!!!!!!!
De blaren zijn weer weg getrokken en nu ben ik alleen nog steeds alles kwijt, want mijn spullen zitten net weer ergens anders dan ik dacht............gelukkig zijn er ook nog lege lades en dozen over.....dus......

En het goede nieuw is dat er komend jaar weer heel veel beurzen en leuke workshops op de rol staan.
Ik zet ze spoedig op het blog en wie weet gaan we elkaar (weer) ontmoeten dit jaar.

10 opmerkingen:

  1. Zo hé , dat ziet er geweldig uit Anette!! Heerlijk zulke sterke stoere mannen in je huishouding hè?! Ik wens je een goed 2012 en wie weet komen we elkaar nog eens tegen op een beurs of cropdag :)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 'nieuwe' plek. Ik hoop dat je snel alles kan vinden en weer iets moois kan maken!

    groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er mooi opgeruimd uit, nu maar hopen dat je alles snel terug kunt vinden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw zeg mooi hobby kasten heb je nu

    ja dat je dan even niet alles kan vinden snap i maardat komt wel weer

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er super uit! handig van die stoere mannen :D

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Annette, dat ziet er mooi uit. Veel plezier van je nieuwe kasten.
    Groeten Aartje

    P.s. Ook voor jou natuurlijk alle goeds voor 2012 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog de beste wensen voor 2012!! Die kasten zien er super uit! Je hebt ook nog geschilderd zie ik, mooi die contrasterende kleur op de muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er echt geweldig uit. ik kom het deze week nog wel even met eigen ogen bekijken als ik Daan kom brengen/halen.....
    En ik vind het erg leuk om mijn eigen kerstkaart ergens boven in jouw "boom" terug te zien op je blog!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha ik zie een deja vu :) ook bij ons stond de decembermaand in het teken van de Expedit en de Ikea :) Gefeliciteerd met je prachtige ruimte! Zal heel inspirerend werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oeoeoeoe wat mooi!
    Nu wordt knutselen nog leuker met zulke mooie kasten
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen