donderdag 26 januari 2012

Romantisch.....

Het voordeel van een hobbyclubje is, behalve de gezelligheid, toch zeker ook het delen van creativiteit en spulletjes. En zo kun je nog eens iets maken met dingen die je helemaal niet in je bezit hebt. Zoals met deze prachtige hoekmal van MD. Met dank aan Greet dus en een plaatje van het internet, deze derde vlinderkaart. En jawel ik ben ook wel eens in een romantische bui.....;o)
En vergeet niet mee te doen aan de candy.....dan kun je o.a.de vlindermal winnen.
door het grijze weer kun je niet zo goed zien dat ik glanzend lila cardstock heb gebruikt.....

16 opmerkingen:

  1. Weer een totaal andere kant van een poetsmuts ;lol)
    Indd een heel andere kaart dan we van jou kennen, maar wel heel mooi!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten dat dit leuk en handig is want zo zien we ineens een totaal andere Anette-creatie, mooi en nostalgisch!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg! Die hoekmal is erg mooi evenals de afbeelding. Die vlinders zijn zo leuk! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww heel mooi kaartje, leuk zo die hoekmal en de vlinder blijft gewoon super mooi.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat prachtig anette

    en zeker heel romantish prachtig met de hoekmal en de vlinder in mooi wit met lila

    en heerlijk is dat he elkaars spullen te kunnen gebruiken mijn vriendin en schoonmoeder doen dit dus ook al hebben vriendin en ik vaak wel de zelfde spullen .

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nooit geweten dat je dit ook kon, hi hi! Ik vind het een schitterende kaart en een leuke afbeelding.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HOu je toch beter maar bij het poetsen ;) nee hoor grapje. Ik vind m mooi Anette. Heel romantisch. Ik hoop gauw weer langs te komen op maandag. Even afhankelijk van het rooster dat ik ga krijgen voor school(hopelijk niet op maandagmiddag, maar acht de kans wel groot)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke nostalgische kaart Anette!
    Die mal doet het erg goed en de vlinder is geweldig.
    Ga kijken of ik de candy op mijn blog geplaatst krijg. Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoor Anette. Wat doen de verschillende mallen het goed bij elkaar. Ook deze keer heb je de vlinder weer heel mooi verwerkt op je kaart. Super.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig en romantisch kaartje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. iets heel anders, maar minstens zo mooi!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig zo met die uitgestanste hoeken!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en heel romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig romantisch geheel is ditgeworden.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen