vrijdag 27 januari 2012

Vrijkaartje Hardenberg?

Ja, ja, ook dit jaar zijn er weer kansen om vrijkaartjes te winnen!!! Scrapbookzolder verloot maar liefst VIER vrijkaartjes voor de beurs in Hardenberg. Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor dit leuke cadeautje?

Allereerst kun je bij mij een berichtje plaatsen dat je graag zo'n kaartje zou willen hebben en vergeet dan niet om deze superleuke aanbieding ook in je side-bar te vermelden.

Wil je extra kans maken op vrijkaartjes, ga dan naar de site van Scrapbookzolder én de andere DT-leden Anneke & Anneke en volg hun instructies op.

De uitslag volgt op 19 februari.

En wie weet zien we jullie dan in Hardenberg op 24, 25 of 26 februari.

17 opmerkingen:

  1. Natuurlijk, daar zijn we altijd voor in, blijft er een beetje meer over om uit te geven op de beurs, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had net een berichtje achter gelaten bij je andere candy! Dus bij deze dan ook maar... De 25e ga ik met mijn dochtertje een echte meidendag houden op de beurs, dus een vrijkaartje is zeer welkom!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag, het staat al op mijn blog want ik had het bij Claudia gezien!

    Fijne weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik wil een kansje wagen om een tweede kaartje te winnen voor mijn dochter en ik .
    liefs henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anette,

    Graag waag ik een kansje om een kaartje te winnen, ik ga er zowiezo heen met mijn moeder, maar een vrij kaartje is natuurlijk nooit weg.

    Groetjes, Marly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee! Ik ben nog niet eerder naar zo'n beurs gegaan en had net afgesproken met mijn moeder te gaan. Een vrijkaartje lijkt me erg leuk, dan blijft er meer over voor leuke spulletjes op de beurs :). Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben al druk aan het sparen....want zo dicht bij huis een leuke beurs....te verleidelijk! Dus graag maak ik een kans op de gratis kaart!
    groet Annemarie (SNN)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een leuke kans om wat extra geld over te houden om te shoppen:-) In het najaar lag ik te balen in het Martini, dus nu wil ik de schade graag inhalen...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een vrijkaasrtje betekend weer iets extra's om te besteden op de beurs, dus dat zou goed uitkomen ,groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zou dolgraag een vrijkaartje willen winnen en daarom waag ik een kansje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil graag een gokje wagen om een vrijkaartje te winnen, want de beurs in Hardenberg is altijd leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anette
    Ben van plan om naar Hardenberg te gaan dus een vrijkaartje komt altijd van pas...
    Leuk gebaar van Scrapbookzolder!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HOi
    Zou er graag naar toe willen. Lijkt me superleuk.
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anette,
    Samen met m'n zusje ben ik van plan naar Hardenberg te gaan. Daarom waag ik een kansje op een vrijkaartje. Leuke actie van Scrapbookzolder!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe een gokje!! In de hoop dat het geluk met mij is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hoor weer deze actie. Ik probeer het op de valreep ook nog eventjes.

    BeantwoordenVerwijderen