maandag 12 maart 2012

De winnaar is.....

Het kaartje voor de KGKD gaat naar........Anreda! Van harte gefeliciteerd en zou je je adresgegevens zo spoedig mogelijk naar Claudia's Scrapbookzolder willen sturen? Kom je een praatje maken bij de kraam?
Dat lijkt me gezellig: weer een blogvolgster in het echt ontmoeten.

En nu nog even de fotootjes van het heerlijke project dat we afgelopen Art Journey-dagen hebben mogen maken bij Louise en haar kanjers.

nooit meer een verjaardag vergeten........






Allemaal even leuk om te doen, maar de onderste is mijn persoonlijke favoriet!

4 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Mail is verzonden, ben helemaal blij.
    Tuurlijk kom ik langs bij de stand.
    Heel erg bedankt, dit wordt de eerste keer dat ik de beurs in Den Bosch bezoek...heb er zin in !

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Anette dat ziet er heel leuk uit en nu nooit meer een verjaardag vergeten. hihihi!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt me heel bekend voor :-)).

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaarten allemaal mooi !
    Ga binnenkort echt tijd maken om weer eens langs te komen croppen...Ik heb het gemist !
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen