zondag 18 maart 2012

We zijn weer thuis!

Wat is het toch leuk om workshops te geven op een beurs! Al die enthousiaste mensen die iets leuks willen leren geven je een hoop energie. En vragen ook een hoop energie....na drie dagen kletsen was het dus ook wel weer lekker om naar huis te gaan. Fijn is het dan om thuis te komen en iedereen roept dat ze je gemist hebben.....ha, ha.

Samen met Claudia, Jeroen en Yvonne weer de nodige avonturen beleeft. het begon al met de intrek in ons hutje: KOUD!!!!!!
Hier warmen wij ons bij het haastig aangestoken kampvuur!

 
Drie dolle dagen workshoppen en beppen. Men kon kiezen uit een mini canvas, of een labeltje.
 
Intervieuw gegeven voor research voor het programma van BNN: de Klusjesmannen
 
Zouden die Klusjesmannen bij ons komen poetsen?? ;o)

En gelukkig zelf ook nog het één en ander kunnen scoren, waaronder het boek van mijn goede blogvriendin Inge!




10 opmerkingen:

  1. Kom je op TV????! En wat lief, je laatste foto en zin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat wil ik ook wel weten...kom je straks op de buis? Dan wil ik zaterdag een handtekening!!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi die Anette,

    Dan heb ik je vast wel gezien op de beurs, maar niet herkend. Was daar erg gezellig. Wij zijn donderdag geweest.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annette,

    Nog bedankt voor de kaartjes, helaas was je even weg toen ik bij de stand kwam om je persoonlijk te willen bedanken :)
    Ik heb ook een geweldige beurs gehad en ook weer veel armer..hahaha...

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je daar voor een raar rollertje naast dat mooie boekje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anette,
    Helaas heb ik je niet gezien, maar er was nog genoeg te zien, hoor! ;-) Ik heb ook weer meer uitgegeven dan ik nodig had!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een goed geslaagd weekend!Leuke foto's (ben je nu ook een BN-er?) Wij hebben ons ook niet verveeld in Lemele, ook dikke pret;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn dat de beurs weer een sucses was anette

    en je genoten hebt leuke foto,,s even om te zien

    zaterdag bij pipoos ik kom ook even langs hoor

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bedankt voor de uitleg donderdag was er erg blij mee!! alleen ik wou die bruine folie kopen die op de snijmatten liggen had er alleen geld meer voor maar ik weet niet meer hoe die heet kan het dus ook niet bestellen dan kan je me laten weten hoe dat heet?

    gr. Inge

    BeantwoordenVerwijderen