zondag 26 augustus 2012

Vanaf donderdag zijn we in....

.....Zwolle! De beurzen volgen elkaar in een rap tempo op. Er is eigenlijk geen tijd om tussendoor uit te pakken en eens lekker rustig aan te doen. ( Ik klaag niet hoor ;-) ) Wel wilde ik graag nog wat voorbeelden maken met dat leuke papertape wat je overal ziet verschijnen. Met een beetje mazzel hebben we het bij ons als we in zwolle staan. Gelukkig voor mij staat er een geweldig artikel in de Hobby Handig over papertape, met prachtige voorbeelden van Wilga van 't Zelfde. Ik heb er al twee nagemaakt en straks nog even de andere twee. Ze zijn natuurlijk niet precies hetzelfde...beetje meer inkt...andere stansjes....bloemetjes ingekleurd met Distressmarkers...laagje Glossy...laagje Crackle. In ieder geval zijn ze een stuk sneller klaar nu ik niet zelf de lay-out hoef te verzinnen. Je kunt in de Hobby Handig zien hoe Wilga ze gemaakt heeft en mijn exemplaren kun je live bekijken en bevoelen op de beurs in Zwolle.

Roosjes zwart gekleurd met Distress Marker.

Klok ingesmeerd met Glossy Accents.
Vandaag en morgen kun je nog een kansje wagen voor de vrijkaartjes voor Zwolle.

9 opmerkingen:

  1. we hebben een tijdje niet gereageerd.
    maar hebben veel terug gekeken.
    en dat kom je allemaal leuke creaties tegen.
    super.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Anette! Helemaal in mijn lievelings kleuren! Succes op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en vooral die vogeltjes vind ik super!
    Grootjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk Anette. Tot donderdag dan kom ik ff buurten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt het er maar druk mee, mooie voorbeelden heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit Anette! Ben direct maar even naar Wilga gegaan voor een kijkje en dat is ook echt de moeite. Heel veel plezier in Zwolle maar dat is eigenlijk een totaal overbodige wens jou kennende!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn hele mooie kaarten geworden! Veel plezier in Zwolle.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten en tot vrijdag !
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen