dinsdag 15 januari 2013

Achterstand wegwerken #2

Geen idee of ze nog steeds gemaakt worden, maar de poinsettia stans van Bosskut is toch wel een van mijn betere aankopen geweest. In het begin waren al mijn kaartjes lief en romantisch en ook toen kwam hij goed van pas. Ook in mijn "grunge" fase komt hij nog goed van pas. Je kunt er geen dik papier of grungeboard mee uitstansen. Ik heb dan ook gewoon scrappapier bestempeld en beinkt voor dit resultaat. Kijk voor de technieken op het blog van Tim bij december-tag 2012. Nog een te gaan......


7 opmerkingen:

  1. Ik heb de stans ook en ook ik ben er heel blij mee, gebruik hem vaak. Je label is prachtig.

    groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig deze tag (ik heb toevallig van Kiek deze stansjes gekregen). I love it Anette....de kleuren zijn ook super mooi!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Leuk gedaan. Ben zelf ook een achterstand aan het wegwerken. Heb november af, nu eerst januari maar van dit jaar en dan dec nog!
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk!! Mooie bloem. Succes nog met de laatste.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tag zeg! Die poinsetta is erg mooi geworden en die rendiercharm is echt leuk. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is supermooi geworden, ik ben echt onder de indruk,groetjes van Edith.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig Label weer Anette,prachtig om zo iets in je brievenbus te krijgen!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen