dinsdag 19 maart 2013

...en de rest heb ik weggegeven.

Vijf dagen lang "poetsen" op de Creativa in Dortmund met Scrapbookzolder, leverde een hele berg voorbeelden op.De meesten heb ik maar weggegeven aan mijn enthousiaste toehoorders.
Zie je Die Tolle fransös: het is mijn nieuwe favoriet van Timmie...;-)
Heerlijk om weer ff thuis te zijn! En dat ff is ook inderdaad maar even... Morgen vertrek ik richting Den Bosch voor de "Knotsgekke" samen met Creabest en zaterdag ben ik in Groningen bij de Pipoos voor het lente festival. Tot laters!

4 opmerkingen:

  1. Wat een gave, stoere, mooie labels zeg!!
    Leuk die ene met die uil, de eiffeltoren behoord ook tot mijn favorieten!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bezige bij ben jij!!! En wat een super mooie voorbeeldkaarten zijn dit, stuk voor stuk juweeltjes, prachtige om te zien, en zeker prachtig om te krijgen, wat een boffers waren die toehoorders!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en zondag in Eext...kunnen we even bijkletsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tot zondag. Ben benieuwd naar je verhalen ...
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen