woensdag 3 april 2013

pfff...dat was pasen

Pffff, de paasdrukte is weer voorbij. Ik ben weer een jaartje ouder geworden en mijn dochter Floor ook. Dus we hadden het hele paasweekend logees en visite. En we zijn allebei natuurlijk schandalig verwend.
Ik heb zelfs dollars gekregen om te shoppen in NY!!!
mijn kleine meisje is alweer 17!
En dan is het volgende Event alweer in zicht: HET ART SPECIALTY EVENT!!! Een hele zaterdag en zondag stempelfeest in Zeist. Ik ben aanwezig in de Creabest stand. Wie van jullie ga ik daar ontmoeten??
Ik hoop velen want het is zo'n leuke beurs. En anders zien we elkaar misschien binnenkort in Sleen. Daar mag ik een leuke workshop gaan verzorgen als ik weer terug ben uit de States. Maar daarover later meer!!

10 opmerkingen:

  1. Hoi Anette, ik ga in ieder geval naar Zeist. Wat heb jij een leuk Anette/Tim tasje gekregen!! Heel creatief! Bij deze alsnog van harte gefeliciteerd ( ook met je dochter) en tot het weekend.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog van Harte jullie allebei en wat een verwennerij wooow!
    Je kaart is geweldig en veel plezier in dollarland....toppie!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van harte!Het zou er zondag zomaar van kunnen komen dat we elkaar eindelijk eens gaan ontmoeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag en met die van je dochter, je cadeautjes heb je reeds in ontvangst, en hoe plezant gaan shoppen in USA, maar er een fijne tijd van, maar eerst het Event , ik ga alvast!!!

    Groetjes
    maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent goed verwend :-).
    En ik ga zaterdag met mijn vriendin Simone. Dus tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd!
    Ik ga samen met mijn vriendin Yvonne ook het hele weekend.
    Tot dan!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker verwend en dan ook nog shoppen in N.Y. super hoor. Ik ga zondag naar Zeist, misschien zien we elkaar. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow naar NY top!!!
    Ik zie je vast op het event ik ben er twee dagen!
    Gezellig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat heb je een mooie kaart gemaakt voor je dochter!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen