zaterdag 26 november 2016

M.I.S.T.I. madness

Enkele weken geleden heb ik een M.I.S.T.I. gekocht op de Paperpassion Beurs in Tilburg. Wat een geweldige uitvinding. Hij maakt het mogelijk om meerdere keren op dezelfde plek te stempelen. Heel handig om eindelijk je teksten recht te krijgen, maar ook fantastisch om mooie aquarel technieken te gebruiken met je stempels.
Ik ben nu zelfs zover dat ik enkele van mijn gekoesterde houten stempels heb gesloopt omdat ik die ook wilde kunnen gebruiken in de misti.
Hieronder een foto verslag van mijn "madness".
Doodeng...maar gewoon doen en opnieuw mounten op EZmount

Proefje in de misti

Perfect recht

eerste afdruk: vaag

Na 3 keer inkten en afdrukken perfect en eventueel ook nog te embossen.
Stempel "beïnkten" met markers. Waterpen gebruiken om te blenden.

Meerdere kleuren over elkaar heen stempelen


Eindresultaat
Wellicht een idee om geen houten stempels meer te maken...of in ieder geval óók een cling variant.
Die mooie houten blokjes die ik nu over heb komen vast wel weer van pas...


Fijne dag,
Anette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten