zondag 8 oktober 2017

2de Facebook challenge van de Duif

Voor de tweede Facebook challenge van Hobbycompleet De Duif mocht ik het thema bedenken. Deze maand is dat geworden: maak een drieluik. Ben je nieuwschierig naar de andere voorbeelden of wil je misschien wel meedoen? Klik dan HIER.
Ik ging lekker aan de slag met kleine canvasboardjes, structuurpasta, zwarte gesso, verf en embellishments. Hieronder een foto verslag van het geklieder.
Zwarte gesso

Zwarte structuurpasta

Drie gaatjes voor de scharniertjes

Enkele malen met een droge kwast en heel weinig verf over de pasta gaan. Meerdere lagen en steeds meer witte verf toevoegen.

eerste laag.....tweede laag....etc.

Monteren

Wit papier distressen

Stempelen, op maat knippen en randjes poetsen.

Mooi op de foto zetten :-)
Gebruikte stempel: Vintage Christmas Words, verkrijgbaar bij Hobby Compleet De Duif.

Fijne dag,
Anette


2 opmerkingen:

  1. kom net bij de Duif vandaan alwaar jouw kunstwerkje in de kast staat! Wat een prachtig werk! En bedankt voor de werkwijze, dit wil ik zeker eens proberen want ik vond het erg mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je leuke compliment. Het is een eenvoudige techniek met een spectaculair effect. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

      Verwijderen