woensdag 30 juni 2010

Gewoon geen tijd

Scrappen en beppen en gewoon geen tijd om foto's te maken....... Bovendien was het al lang donker toen we klaar waren met de workshop. Maar de dames hebben beloofd om hun vlinderboekje op hun eigen blogs te publiceren en als dat gebeurt is dan zal ik ze voor iedereen linken. Ondertussen heb ik wel foto's gemaakt van mijn eigen vlinderpagina's die ik als voorbeeld gemaakt heb. Één met wit embossingpoeder en één met de libelle-screen van Tattered Angels.
Er komen nog wat stempels e.d. overheen, maar eerst de kaarten voor Pipoos afmaken. Ik heb alvast een sneakpeakje voor jullie.

Ik heb er mijn eerder gemaakte blommetjes bij gebruikt.

1 opmerking:

  1. Mooi je vlinderpagina"s en je maakt me wel erg nieuwsgierig, mooie bloemen!!!!!

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen