vrijdag 2 juli 2010

Heet, heet, heet

Het Bloggen gebeurt hier altijd vanuit het zolderkamertje en het is hier eigenlijk veel te heet!!!!
Omdat ik niet wil smelten dit keer een kort berichtje. JAAAAA! want de candy is gesloten en mijn dochter zal een gelukkige winnaar gaan trekken. Alleen is het beste kind met haar vriendin een nachtje aan het logeren in Leeuwarden (shoppen, shoppen, shoppen) en komt ze morgen pas terug. Daar had ik even niet aan gedacht; soms overvallen mij dat soort zaken.....Dus nog even geduld.
En ook nog even geduld voor onze Pipoos frutsels, want die beste Anton is door zijn rug gegaan en zal pas maandag de etalage kunnen aanpassen (BETERSCHAP!). Maar ik vind een blogbericht altijd een beetje saai zonder fotootje, dus dan gooien we er toch vast ééntje op. Het is een canvasje van 20x20cm. Bespoten met glimmermist en beïnkt m.b.v. sjablonen en stempels en distressinkt. En een kantje van de markt.

7 opmerkingen:

  1. Mooie kleur glimmermist, lijkt wel een beetje op mijn nagellak ;) Maar nu even serieus, prachtig deze canvas, vooral het kantje er zo mooi omheen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je houdt ons dus wel in spanning hoor, maar ondertussen zien we hier toch een MOOI canvasje passeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet helemaal wat je bedoelt als je het erover hebt dat je op zolder zit. Zit ik ook als ik op de comp. ben en het is idd. HEEEEEEEET hier.
    Je kaart is echt supermooi geworden. Wat een leuke manier om je stempels te gebruiken. En dan het kantje eromheen, het is net een schilderijtje.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, de kleuren zijn geweldig en het kantje eromheen maakt het helemaal af.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very gentle work!!! The floral images are so beautiful always!!!

    BeantwoordenVerwijderen