maandag 13 december 2010

En we gaan nog even door.......

Het is steeds zo snel donker hier in het hoge noorden. Dus excuses voor de slechte belichting. Misschien maak ik morgen nog even overnieuw een fotootje, want dan komen de kleuren toch een stuk beter uit.
Voor deze tag heb ik het maskeren iets nauwkeuriger gedaan. Er zitten in de masks namelijk allemaal kleine stukjes die je net zo goed ook op kunt plakken. Je afbeelding wordt daardoor nog mooier. Tja en een huisjesmal heb ik ook niet...maar het deed me wel wat denken aan een skyline. Dus googelen maar en nu heb ik de skyline van Detroit gebruikt om de tag aan te kleden. Skyline geprint op stevig tekenpapier, daarna uitgesneden en met embossinginkt ingesmeerd. Vervolgens geëmbossed met zwartglitterembossingpoeder.

Vandaag van Anneke alvast deze prachtige rendieren gekregen en de cijfers (zij heeft nl. een cricut) en die zijn dan weer voor de volgende tag!
Rendier met distressinkt gepoetst en daarna door de cuttlebug gehaald. Het reliëf nogmaals gepoetst met Walnut stain. Ah is het alweer bijna etenstijd?? en jullie hebben honger? Mijn arme kindertjes toch!

5 opmerkingen:

  1. Supermooie tag Anette, heel mooi met die skyline van Detroit!!! Mooi geëmbossed ook! Je rendier is ook al super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Anette!
    Wat we er niet voor over hebben hé?! Ik vindt die skyline een heel leuk idee, en het is ook nog eens prachtig geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heel mooi tag, wat ben jij toch een krak in die dingen ;o)
    Ook een dikke proficiat met je overwinning bij de november-uitdaging van het SNNforum!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen