zaterdag 3 december 2011

.....12 Tags of Christmas.....2011!!!!!!!!

Druk, druk, druk,.........met andere zaken, waaronder de mysterieuze zwarte mannetjes en die figuur met die witte baard........ maar het kan jullie niet ontgaan zijn dat His Holtzines weer is begonnen aan zijn jaarlijkse traditie. En ook ik hang weer aan zijn lippen. Ga vooral even kijken op zijn blog voor een overweldigende hoeveelheid tips & tricks. Klik op het logo hiernaast om naar zijn blog te gaan.
Hoewel hij alweer zijn derde label heeft gepubliceerd, ben ik pas bij label één. En net als vorig jaar moet ik hier en daar smokkelen. En dat maakt het nou net zo leuk. Wel heb ik voor het eerst een embossingmal ingesneden....dat durfde ik tot nu toe nog niet....maar als Timmie zegt dat het geen kwaad kan......Dus zoek de verschillen zou ik zeggen.......
De Meester.....

Zijn leerling........
Ik wil wel verklappen, dat de dennenappeltjes gemaakt zijn met een stans van Marianne Design (de grote rose mal) en dat gaat ook prima.

11 opmerkingen:

  1. wooooooow wat een schitterende tag zeg, heeeeel erg mooi,

    lieve groetjes
    angeilque

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jee, wat mooi!!!...Dat ijzige blau/grijze kleur is er ook erg mooi bij, en die denneappeltjes.....nét echt,zeg! :)

    groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een waardige leerling! Heel mooi gedaan.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw..wat prachtig!!!!!!!supermooi gemaakt

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige variatie, heel mooi geworden die "denneappeltjes"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend mooie label heb je gemaakt en ik dacht al wel dat de denneappel daar ook van gemaakt kon worden. Erg leuk met de muziknootjes erachter. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg gaaf gedaan Anette! Ik vind hem prachtig! Leuk dat je ook meedoet! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor Anette!!! Ik wil er ook nog een paar gaan maken, eerst nog tijd vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou die leerling heeft er echt een hele mooie tag van gemaakt. Ik laat misschien niet zo vaak een reactie achter op je blog maar kom zeker wel regelmatig langs. Je kunt echt toveren met inkt Anette. Je maakt erg mooie dingen. Ik heb nog steeds je tag in mijn vitrinekast staan die ik ooit gewonnen heb bij je verjaardagscandy. Blijft mooi.
    Groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wauw annette ik vind hem prachtige geworden

    en wat een idde met de mal van marianne denneappels te maken

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen