vrijdag 31 augustus 2012

De groeten uit.....

Zwolle!! Gisteren en vandaag een berg workshops gegeven........ik ben blij dat ik even niet hoef te praten. Morgen is alweer de laatste dag in zwolle en dan gaan de voorbereidingen voor Mechelen van start.
Hieronder een fotootje van vanmiddag, met de groeten uit Leerdam, Zuidlaren, Sneek en 2x Biddinghuizen( de dames die jullie op de rug zien).
Verder hebben wij vandaag een mooie Broche bij de workshopkraam gevonden. Ben je die verloren, stuur dan een mailtje met de beschrijving van het sierraad naar Scrapbookzolder en dan zorgen we dat het in orde komt.

3 opmerkingen:

  1. Even aan je laten weten, dat ik het een geweldige workshop vond, afgelopen donderdag in Zwolle. Het meeste weet ik me nog te herinneren om het zelf ook te gaan proberen. Het stempel en gecoat papier heb ik al gekocht bij de stand van Scrapbookzolder. En ook het waterpenseeltje heb ik (net op tijd, 't was de laatste op dat moment toen ik bij je aan tafel zat. Heb heel veel geleerd van deze workshop! Veel succes nog vandaag in Zwolle en wie weet kom ik je nog eens tegen en dan schuif ik gewoon weer aan. Nogmaal bedankt!
    gr. Riet Kamstra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je naar Mechelen komt ga ik je misschien wel zien, lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de leuke workshop. Ik heb ervan genoten!
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen