donderdag 14 februari 2013

12 tags of 2013# february

Afgelopen zaterdag en zondag kleine workshopjes gegeven op de cropdagen van Scrapbookzolder. We hebben die leuke kleine canvasjes gemaakt en ook nog wat gepoetst en gedistressed uit de losse pols. Dat er toch nog steeds dames zijn die wel distress-inkt hebben, maar alleen maar de randjes van hun kaarten ermee kleuren...tssss.
's middags konden we lekker voor onszelf aan de slag. Ik heb niet veel gedaan hoor. Het is altijd meer kletsen dan hard doorwerken bij mij. Je hebt ook nooit genoeg zooi mee, als je bij iemand anders gaat croppen. Wat ik gelukkig wel gedaan heb is een paar afdrukjes maken van een geleende stempelset. (met dank aan Astrid) Kon ik toch nog meedoen met Timmie deze maand. Voor technieken kijk je gewoon even op zijn blog en tja...ik heb natuurlijk wel weer  wat moeten improviseren.
Stukje cardstock beplakt met tissuetape.

Met de nieuwe hartjesstans van Marianne een mask gemaakt.


Detail: dry glitter op het hartje en UTEEH op het pijltje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten