dinsdag 9 maart 2010

Altijd handig

Aanstaande zaterdag is het zover: Demo bij Yvonne's Doetiek. Ineens komt het wel erg snel dichterbij. En ik wilde immers die ramen ook nog wassen. Gelukkig is daar dan Greet, die te hulp schiet. We hadden deze mooie kleurtjes nog over en met een rafelig draadje uit mijn voorraad is ie heel grappig geworden. Mooie vlinder van creatables hè?
Ondertussen heb ik ook niet stil gezeten hoor, want volgende week mag ik immers weer. Het word dan wel een demo, maar ik ga toch een miniworkshopje doen. het is veel te leuk om ook iets mee naar huis te nemen.
Dus heb ik labels beplakt met strookjes uit mijn franse woordenboek. (Ha,ha, wraak, ik had vroeger een hekel aan franse les!) Het is nog lekker vroeg op de avond, dus ga ik nog maar wat bloemetjes haken. Welke kleur heb je het liefst Inge??

2 opmerkingen:

  1. wauw, prachtige kaart met die grote vlinder
    en ben benieuwd wat je met de labels gaat doen
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eh, oh nou Anette, ik vind witte gehaakte bloemetjes erg mooi! En verder hou ik erg van rommelige vintage bloemen, rose of bruin.
    Succes, wie weet krijg je nog wel meer inzendingen nu je bericht bovenaan staat?
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen