zondag 21 maart 2010

Bijna vergeten

Dit kaartje was vrijdag al af. Het is er een voor de markt. Met een lastig kantje. Greet en ik hebben zitten puzzelen hoe het er op paste, want het is een beetje groot. Maar zo is het wel aardig gelukt. En de kleur was ook een beetje moeilijk, totdat ik dit lieve plaatje vond in een miniboekje dat ik al een poosje had. En met zelfgehaakte bloemetjes.....Is er ook iemand geinteresseerd in een tutorial over bloemetjes haken? Laat het me weten dan zet ik hem op het blog.

3 opmerkingen:

  1. hoi Anette,
    wat een prachtige kaart, mooie kleurencombinatie
    en wat de bloemetjes betreft, ik wil wel weten hoe je het precies doet hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooi kaartje geworden en ik ben verzot op die bloemetjes, dus laat maar komen die tutorial :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt mooie dingen Anette, heb vorige week je blog ontdekt en ben ook volger geworden. Ben bezig aan een kaartje voor je verjaardagscandy want ik vind die gehaakte bloemetjes geweldig leuk. In een grijs verleden heb ik wel eens gordijntjes gehaakt. ( meer dan 25 jaar geleden) bloemetjes moet dan toch ook wel lukken als ik maar een voorbeeld heb. Dus een tutorial zou super zijn.
    Je kaart is erg mooi geworden. Ik heb het zelfde plaatje als pyramide. Het is een schatje.
    groet uit Zeeland van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen