zondag 8 augustus 2010

Blogaward

Zo, ik heb er over na gedacht en heb besloten om die mooie blogaward door te geven aan mijn volgers van het eerste uur. T.w.:
Marian,
Gonny,
Ria,
Yvon en 
Nimucha.
Dus als je het leuk vind lift hem van mijn blog en zet hem op je eigen blog erbij.
Er horen vijf stijldingen bij, die je over jezelf moet opschrijven. Nou ja....moet!

Ikzelf ben tot de conclusie gekomen, dat ik niet  één vaste stijl heb. Niet in kleding of make-up of schoenen of inrichting van ons huis, of scrappen. Het wil nog wel eens variëren. Wel waren wij gisteren 18 jaar getrouwd en werk ik al 10 jaar op een peuterspeelzaal en gaan we elk jaar met hemelvaart k(r)amperen.
maar misschien herkennen jullie in mijn werkjes wel een bepaalde stijl. Laat het me maar weten.

Vandaag eindelijk even de tijd genomen om weer lekker aan de klieder te gaan. De faux-metal techniek leent zich uitstekend om er "fotolijstjes" mee te maken. Verderop in het blog staat de uitleg over deze techniek en de stempelafdruk kun je ruilen onder het kopje Swap, in de sidebar.
Op de foto is het niet goed te zien, maar ik heb een micavelletje over de stempelafdruk gedaan, zodat je nog meer het effect krijgt van een lijstje.
Ik heb meteen nog wat extra embellishments gemaakt. Ik wilde graag een beetje een gebutst effect maken, à la t!m. Ik heb niet zo'n coole texture hammer, maar met wat ander gereedschap kom je een heel eind.

3 opmerkingen:

  1. wauw, wauw, wauw, wat ontzettend mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je blogaward en je huwelijksverjaardag! Supermooie kaart heb je gemaakt en leuke embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen