dinsdag 31 augustus 2010

Nietjes!!!!!!

Met dank aan Inge, die altijd van die leuke berichtjes achterlaat op mijn blog en die zoveel dingen maakt die mij inspireren. De nietjes die ik op deze kaart heb gebruikt, zie je ook heel vaak in haar creaties opduiken. En vanaf mijn eerste blik op haar blog, heb ik dat eens willen naäpen. Maar ik moest wel eerst mijn nietmachiene afstoffen.;o)
Verder heb ik een klein reepje kraft-inpakpapier gebruikt, t!mmies stempels en distressinkt, het prachtige papier van Graphic 45 en mijn Big Bite (ja Inge, hij doet het fantastisch). Het moest een kaartje worden voor de challenge op het Menscards world Challenge blog en dat viel nog niet mee, want het thema is Dieren. En hoewel ik stik van de vlinders, heb ik niet veel andere dieren stempels. Dus zijn het deze vogeltjes geworden. Misschien moet ik eens achter honden stempels aan. Dat vind ik ook wel typisch iets voor mannen......

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Anette! Ik vind het een supermannenkaart, en je voldoet toch aan de eisen van de challenge met je vogeltjes.
    Succes!

    Groetjes,Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anette wat een prachtige kaart zeg super.
    dank je wel voor je inzending.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk hoe Inge die nietjes gebruikt hé, en op jouw kaart staan ze ook super! En Inge heeft mij ook een beetje besmet met de nietjes want ik begin ze ook graag te gebruiken, zelf de gekleurde die je kan vinden bij de Hema.
    Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige mannenkaart, zelf heb ik daar altijd wat moeite mee, maar blogland zorgt gelukkig voor wat inspiratie.
    Dank je wel Anette.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gewelidig mooie kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk berichtje Anette ;) En een mooie kaart!! Mannenkaarten, daar kan ik nou weer niet zoveel mee en daarmee breng jij me nou weer op ideetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart geworden! Bedankt voor het mee doen aan de challenge.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en wat verassend!
    Is SUPER geslaagd!!!
    Bedankt voor je bijdrage en succes met de challenge!

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewoon prachtig Anette!
    Mannenkaarten is toch echt een vak apart.
    Deze is echt geslaagd hoor.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, Anette!
    Inge brengt wel meer mensen op ideeën hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card! Very oryginal and interesting. And beautiful:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bedankt voor je deelname aan de challenge met deze mooie kaart!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooie stoere kaart.
    Leuk dat je meedoet aan de challange van Menscardworld. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooi kaart. Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen