zaterdag 27 augustus 2011

Croppen bij Irene.....

Een heerlijke middag gehad bij Irene thuis, gezellig croppen Met Anneke en Mieke en zelfs nog wat in elkaar geflanst.
natuurlijk nog wat met de hertjes zitten stoeien. Irene had voor ons bedacht dat we deze leuke boekenlegger gingen maken.
En ik had nog een kaartje voorbereid met de hertjes. Het is een variatie op m'n eerste kerstkaart.......ander stansje.....ander kleurtje......stempeltje van Nicole.......belletjes uit m'n deussie.....


En ik moet gewoon nog even reclame maken.........vandaag vielen deze prachtige bedeltjes bij mij in de bus. ( Niet schrikken, ze zijn niet alleen voor mij) Ze zijn LEUK!!!!! En snel geleverd, niet duur en nog enkele dagen gratis verzendkosten........WAARSCHUWING: GA VOORAL NIET OP HAAR SITE KIJKEN! Want je gaat voor de bijl.......
Hi, hi, doe Elleke de groeten.........

11 opmerkingen:

  1. Dat klinkt heel gezellig en ziet er geweldig uit! Heerlijk zo´n dagje gezelligheid! Ga echt niet kijken hoor want dan ben ik weer verkocht en dat wil ik niet haha!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook maar niet kijken haha want mijn
    portemonnee is leeg. Maar je hebt super mooie
    creaties gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze prachtig Anette. Enneuh, soms wil je gewoon voor de bijl gaan. Toch???? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je creaties staan net zo mooi op je blog als dat ik ze hier heb gezien, schitterend met die hertjes en die houten versieringen!
    De charms zijn gaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Een aantal heb ik al maanden in huis maar ik zie ook heel veel nieuwe dingen die te gek zijn dus....misschien zit er nog iets in mijn portemonnee!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje en boekenlegger zijn super leuk. En ja.... ik heb gekeken... en toen keek ik in mijn portemonnee... en het leek wel een echoput... een diepe... donkere... leegte..:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie bookcorner heb je gemaakt en de kaart is ook een plaatje, de bedeltjes tja, ik toch maar even een kijkje nemen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke boekenlegger, maar de bedeltjes zijn zo schattig. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige boekenlegger heb je gemaakt, bedels zijn prachtig, maar mijn voorraad is nog........voldoende, kijken kan geen kwaad natuurlijk,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je boekenlegger is prachtig geworden, Anette! Ik kom maandag bij je, al is het aleen maar voor de cha..........;lol))
    Groetjes Anneke.
    ps. ik ga nu mijn boekenlegger afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden, Anette! Gezellig, dat jullie met zijn vieren bezig zijn. Hoe heb je Irene, Anneke en Mieke leren kennen, via de weblog?
    Veel plezier samen.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je creatie's zijn hier net zo mooi als donderdag bij Irene:-) Je kaart is ook super leuk...ik ben helemaal weg van het modelletje!
    Wat een mooie charms heb je aangeschaft...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen